[ myfarah ]

By: myfarah zakaria

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 15-Nov-2006 15:18 Email | Share | | Bookmark
My Friend Wedding..

 
 
 
View all 26 photos...
oww ni first time saye amik gambar org kawen.. kawan2 mintak tolong.. dapat la skit duit poket..
mase ni kat kuantan.. kat pantai teluk cempedak.. lame tak rase air laut.. pegi time tu air surut plak.. nak berjalan ke laut jauh gile -_-" walaupun kejap dapat la merase angin laut..


dari pengamatan saye.. ermm banyak kene blaja lagi.. tapi ini la mampu saye hasil kan dari pembelajaran yg pertama utk pengantin.. mintak maap ye pengantin kerane terpakse jadi bahan uji kaji.. banyak gambar tak jadi sbb grain -_- saye agak gementar kot.. tu yg salah setting al maklumlah camera pinjam





Tuesday, 17-Oct-2006 11:33 Email | Share | | Bookmark
Skate

 
 
 
erm.. lame tak upload fotopages ni
godek2 pc ade plak picture mase quiksilver revolution tour

haih bile laa nak pegang camera besar skit


Thursday, 1-Jun-2006 17:49 Email | Share | | Bookmark
Modified Car

 
 
hoh lame gile tak update fotopages.. sbb sibok praktikal..
so for this entry.. i masukkan mane pic yg sempat di ambil mase i praktikal dan pegi shooting..






Wednesday, 11-Jan-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
Aidiladha@sri gombak

pagi raya yg indah
lembu ni bakal di tumbangkan..
"eh malu la saye amik gamba saye"
View all 34 photos...
erm..pagi2 dah standby nak amik pic lembu
kat sini korban 4 ekor..
meriah jugak tahun ni..ramai anak2 mude dtg tolong..so kerja agihan cepat siap..
sebelom zohor dah settle...





Monday, 9-Jan-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
Langit Ciptaan Maha Esa

 
 
 
View all 6 photos...
Satu petang yang indah
langit yg luar biase canteknye
@_@


[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net